Autumn hairstyle

ENNEN:

IMG_20170908_075611.jpg

JÄLKEEN:

IMG_20170908_213852_253davdavdavdavdav

Heij!

Nyt postausta tiistaista ja tästä päivästä. Olipas erikoinen päivä eilen.
Eilen puhuimme pitkään meidän oman asumispalvelutyöntekijämme kanssa, kun oli mun oma kotikäynti. Meillä oli hauska kotikäynti 🙂 Asiat alkaa varmaan järjestymään.
Puhuimme kauan päivällä ystäväni kanssa minun ja mieheni suhteesta, mitä hän on meistä huomannut. Saimme hänen ansiostaan käytöstapojamme muutettua. Rakkaani on ollut äreä minulle siitä syystä, koska en ole antanut täysin huomiotani hänelle. Tämä hitsin some on ollut syynä. Kaikki Snapchat sun muut jättivät huomioni rakkaastani vähemmälle. Tajusin sen eilen ja päätin heti muuttaa tapani. Olin eilen todella vähän puhelimella mitä aikoihin olen ollut ja olen ylpeä siitä. Minulla ja rakkaallani on kaikki todella hyvin.
Kävin parturissa ja nyt lähti pitkä otsis vaihtoon. Nyt mulla on otsatukka eessä eikä takana.
Oon todella tyytyväinen mun hiuksiin nyt! Nää on niin kiiltävät ja tummat! ❤

Mulla on ollut paniikkikohtauksia todella paljon taas ja tänäänkin oli yksi. Mulla on koko viikon ollut pohkeet todella kipeät ja eilen tajusin, että nyt on pakko laihduttaa, koska kahdet farkutkin menivät jo rikki, kun selluliittia on tullut vähän reisiin. Siks nyt teen töitä ja sallin itselleni yhden herkkupäivän. Nyt en lipsu, en. Mutta en liian ankarakaan saa olla itselleni. Ajattelin, että menen syömään terveellisen iltapalan vielä kohta puolin, kun en oo taas vähään aikaan syönyt mitään.
Leivoimme paljon tänään töissä ja tänään minäkin pääsin pitkästä aikaa leipoa ja muitakin erilaisia hommia tehdä, kuin yleensä. Ja huomenna varmaan jotain kivaa tulossa keittiövuorossa. 🙂
Nyt on ollut todella paljon tekemistä tänään taas. Varasto piti tyhjentää ja uli muuten hyvä fiilis, kun ylimääräiset roskat sieltä on poissa ja oikeasti roskiksessa minne ne kuuluvatkin.
Tuli todellakin niin positiivinen fiilis siivouksesta, että piti laittaa vielä rakkaan kanssa pyykit pyörimään ja tiskata. Ja vieläkin haluis katsoa youtube videoita sun muita, jotka on jääneet näkemättä. Ihana päivä! ❤

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s