Video Tubessa ja kuulumiset

Heij!

Eilen multa loppu psykiatrian poliklinikan käynnit ja olen siitä edelleen järkyttynyt. Lisää videolla. Meinasin oikeesti itkeä tuossa videollakin, kun se tuli niin puskista koko asia. Mulla ei ole enää sitä ammattilaista, joka tietäis miten paniikkihäiriötä hoidetaan. Mulle todettiin vaan niin, että mulla on lääkitys tasapainossa ja kaikille tulee joskus stressiä. Tuonko pitäs nyt sitten lohduttaa? Just joo. No kai mä pärjään nyt, mutta entäs sitten jonkin ajan kuluttua kun tuntuu et kaikki on perseestä ja ahdistus vaivaa jatkuvasti? Kun se saattaa heilahtaa yhtäkkiä aivan maan rakoon tää mun vointi. Mut okei, annetaan mun selvitä ilman ammattilaisia. Mut toisaalta se on myös huojentavaa, ettei väkisin tarvitse yrittää puhuu vieraalle ihmiselle. En vaan tiedä miten suhtautua tähän asiaan. Ajatukset vähän solmussa tän asian kanssa.
Mutta mennään näillä mitä on. Saan mä apua mun mieheltä ja asumispalvelutyöntekijöiltä.
Tänään vihdoin sairaslomalta palasin töihin. Mä oon niin kyllästynyt makaamaan kotona. Jospa nyt voisin päästä olemaan enemmän töissä, kuin vain sen vaivaisen puolitoista päivää. Ois ihan jees.
Vatsa jotenkuten kunnossa, vähensin kahvinjuontiakin. Ihan hyvä etten illalla juo kahvia. 3 kuppia oon vaan juonut tänään, en enempää. Enkä enää tästä lähtien enempää juokaan päivässä, kuin vain sen 3 kuppia per päivä.

Tänään on siivottu koko kämppä töiden jälkeen ja juhlistettu kavereiden kanssa meillä kahvien kera. Paitsi mä en uskaltanut juoda enempää kahvia ja parempi niin.
Ai niin, eilen tein 6,6km lenkin ja sitten kävin vielä sählypelissä, kun kerran vatsa alkoi toimia lenkin myötä. Niimpä lähdin pelaamaan sählyä ja meidän joukkue voitti sen pelin 6-4. Ja huomasin, etten väsy enää niin paljon sählyssä kuin ennen. Se oli mukava huomata. Ja sain jopa yhden maalinkin tehtyä. Jee!
Saimme vitriinikaappiimme uuden hyllyn ja nyt se tuli ehjänä tällä kertaa perille. Kylläpä se on hieno. Ja tuli hyvä mieli, kun vihdoin saimme kunnolla siivottua kämppämme.
Töissä oli todella kiirettä, kun lohikeittopäivä on suosituin lounaspäivä meidän lounaskahvilassamme. Olin tiskissä ja sen kiireen huomasi. Silti hyvin riitti virtaa vielä siivoamiseen.
Nyt meen lepäilemään, on ollut sen verran rankka päivä.

Seuraa mua myös täällä:

OmaInstagram

Yhteinen Instagram

Youtube

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s