Paranemaan päin

20160828_2006001484802112131

Heij!

Nyt tähän alkuun on todettava, että oon kiitollinen siitä, kun blogini on saanut seuraajia ja tuhannet kiitokset teille kaikille, ketkä viitsitte antaa mun postauksille kommentteja! Oon kiitollinen teille kaikille! Oon tehnyt hirveästi töitä sen eteen, että saisin blogistani kiinnostavan ja ois todella hienoa tietää, mistä te tykkäätte mun blogissa, ja mistä haluaisitte kuulla lisää? Tää on niin siistii. Oon niin oottanut, että milloin mun blogi tavoittaa lukijoita. Ihanaa! ♥
Mutta nyt siihen itse asiaan. Aloin tossa pohtimaan, että nyt kun aamulla heräsin, olo oli aika jännä. Katsoin parhaakseni jäädä kotiin vielä, koska en tiedä onko tauti lopullisesti mennyt ohi. Kurkku on vieläkin karhea ja äänestä sen kuulee. Mutta oli mahtavaa huomata, että kahvikin maistuu jo kahvilta. Hyvältä alkaa vaikuttaa. Johan sitä kärsittiinkin tän taudin kans ihan tarpeeks. Silti en uskalla mennä vielä töihin, koska niin epätasapainoinen olo vielä. Ku en tiedä onko tauti mennyt ohi. Siks vedän varman päälle, enkä mene töihin.
Kunhan nyt ajan kuluksi tulin höpisemään tulevasta syksystä. Nyt on alkaneet jo sählykerhotkin ja ties mitkä, mut en päässyt ensimmäiseen peliin mukaan, koska olin kipeenä. Eka peli pelattiin eilen. Aina tiistaisin meillä on sählyä. On niin hienoa, että pääsen olemaan monessa liikuntahommassa mukana. Rakastan treenaamista yli kaiken ja ette arvaakaan miten täpinöissäni mä olen siitä, että mä alan pikku hiljaa selviytymään flunssasta ja luultavasti ensi viikolla oon jo kuntosalilla täysi tohina päällä, kun mä lähden treenaamaan. Mut varovasti tietty alottelen ensin. Just siks, en tällä viikolla alota treenejä.
Mulla alkaa sellanen vertaistukiryhmä, jossa käsitellään FAS sairautta. En tiedä siitä juuri mitään, joten tää on hyvä, että pääsen tällaiseen osalliseksi. Ja siitä vielä piti huomauttaa, että en saa kellekään kertoa siitä mitä ryhmässä teemme tai mitä juttuja siellä puhutaan. En edes tänne blogiin, joten jos saan kysymyksiä siihen liittyen, tiedätte jo valmiiksi, etten tule vastaamaan niihin. Mutta tulinpahan nyt toteamaan sen, että sellainen juttu tiedossa, eikä siitä sen enempää.
Sitte 9.9. lauantaina pääsen töihin kahvilan pitäjäksi muiden työkavereiden kanssa urheilutapahtumaan Kouvolassa. En malta oottaa! ❤
Olisin halunnut tällä viikolla olevaan Pauliina Pakarisen ja Maijan seminaariin Helsinkiin, mutta siihen ei nyt ollut mahdollisuutta ja harmittaa pirusti vieläkin. Minkäs teet. Inhottavaa, ku ei mihkää tollasee pääse. 😦
Silti on vaa kestettävä jotenkin, kun on tääl kaupungis vaa jumissa. Ku et mihkää pääse, ellei oo aina joku turvana. No sellasta se nyt vaan on. Ollaa nii hiton varovaisia kaiken kanssa. Tiedän, tarkotetaa hyvää mut jossai se rajaki menee.
Nyt täytyy kyl mennä lepäämään. Alkaa pikkasen väsyttää. Mutta paremmin täällä menee ❤

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s