Paniikkikohtauksia

Heij!

Joo, en oo käynyt salilla. Joo, harmittaa ihan kamalasti. Ei se siitä johdu, etten viittis tai ei huvittais lähtee vaa siitä, että tämä viikko ei alkanut hyvin. Ensinnäkin, meidän piti lähteä yhdessä mieheni kanssa salille, mut hän ei lähtenytkään. Petyin ja suutuin siitä niin pahasti, että en sitten mennyt itsekään. Päätin, että tiistaina menen sitten, kun saimme välit selviteltyä mieheni kanssa illalla ensin syömisen merkeissä. No mitä vielä, olisihan mun pitänyt tietää, että kun käyn siellä psykiatrian poliklinikalla, niistä seuraa kohtauksia taas ja paniikkia paniikin perään. No, tämäkin päivä oli paniikkia täynnä. En halua kertoa asiasta enempää, mutta tällä lailla mun viikko on alkanut. Jos vaa pääsisin nyt vihdoin huomenna sinne salille, nii ei menis tää koko viikko iha vituiks. Ärsyttää, kun paniikkihäiriö aina pilaa kaikki suunnitelmat, kun kohtauksien jälkeen on ihan rätti poikki väsynyt.

Oon sentään ollut mun ruokailuihin tosi tyytyväinen viime viikosta lähtien. Tosi hyvin menny, enkä oo ahnehtinut enää liikaa ruokaa jee! Sen ansiosta olen hoikistunutkin. Sentään yksi positiivinen asia. Tämän kyseisen alkuviikon takia ei kovin oo tehnyt mieli postailla kovin paljoa. Jospa seuraavalla kerralla tuun kirjoittamaan, kun oon vihdoin päässyt käymään siellä kuntosalilla!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s