Miten on sujunut?

davdavdavdavdav

Heij!

Nyt tulin kertomaan kuulumisia menneeltä viikolta, kun teki mieli kirjoittaa vähän muutakin kuin sitä, mitä on kirjoitettava, kun on jäänyt vähän lojumaan näitä päivityksien tekoa. Välillä näinkin, että on muutakin kuin tekemättömiä juttuja.

Mutta siis itse asiaan. On ollut hieman vaikeaa taas tottua olemaan yksin. Kun ollaan rakkaani kanssa niin paljon yhdessä ja tykätään niin paljon touhuta kaikkea yhdessä, niin on pienoinen totutteleminen ollut taas tähän yksinoloon. Aluksi tuntui menevän ihan hyvin mutta sitten alkoivat ne jatkuvat pelkotilat. Sähkölaitteet alkoivat vähän temppuilemaan ja säikähtelin kaikenlaisia ääniä. Mulla kun on sellanen ääniyliherkkyys tiettyjä ääniä kohtaan, josta pahimmassa tapauksessa saan paniikkikohtauksen päälle. Ja niinhän siinä kävi, kun säikähdin yhtäkkiä nurkasta kuuluvaa laitteen kimeää piippausta. Eihän siinä sitten muuta tarvittukaan nostamaan sykettä korviin ja kauhea paniikki oli taattu. Kyllä siinä tovi meni, kun minut sai työntekijä rauhoittumaan. Onneksi kauppareissu meni ihan hyvin.

Sitten tuosta maanantaista lähtien mua on pelottanut täällä kotona ja ruoka maistunut todella huonosti. Maanantaina olin syömättä 9h ja tähän aiheeseen liittyen on tulossa kyllä se postaus, mistä puhuin snapchatissa. Snapchat kanavani: Snapxilona

Tiistaina en liikkunut juuri yhtään mihinkään, kun pelotti kaikki ja en keksinyt mitään ihmeempää tekemistä. Työntekijä kävi mun luona, kun olin kotona aivan hermona ja ahdistunut.

Tänään mennyt jo paremmin. Olin kaverini luona, jonka kotona en ollut aikaisemmin käynyt. Hän kertoi menneisyydestään ja puhuttiin aika lailla kaikesta mahollisesta mitä tuli mieleen puhua.

Olen myös saanut liikuntaharrastukseeni uuden aluevaltauksen: lenkkeilyn. Olenhan lenkkeillyt aikaisemminkin, mutta en näin usein ja näin pitkiä lenkkejä. Tänäänkin 5 km lenkin kävin tuossa illalla.

mdemdedavdavdavmdemdedav

Rakkaan luo on jatkuvasti ikävä. Ja ei helpota olotiloja yhtään se, että vain potkimalla perseelle mut saa tekemään asioita nykysin. Oon jotenkin hirveän väsynytkin taas jostain syystä. Tai ehkä se johtuu paniikkikohtauksista. Inhottavaa.

Mulla on ollut myös taas ikäviä ajatuksia oman kropan suhteen. Hirveät ulkonäköpaineet, kun en itse hyväksy kroppaani tällaisena. Mutta oon yrittänyt´vaan saada itselleni päähän sen, että kyllä mä koko ajan menen sitä parempaa kroppaa kohti. Joka päiväisillä valinnoilla. Ihan kaikille ketkä tämän asian kanssa painivat pitäisi sanoa itselleen se, että kun treenaa ja syö terveellisesti, mutta ei vaadi iteltään liikoja, kyllä onnistuu. Minunkin pitäisi antaa joskus vapauksia sen herkuttelun suhteen, eikä aina potea huonoa omaa tuntoa herkuttelusta. Mut tämäkin on sellainen aihe, josta voisin väsätä taas jonkun oman postauksensa, tai sitten sen toisen postausidean lomassa kirjoittaa samaan tekstiin tästä aiheesta. Sen postauksen merkeissä sitten seuraavaan kertaan! Nyt menen katsomaan Bondia TV:stä ❤

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s